​​Не слід забувати й про економіку. Для отримання додаткового прибутку вам потрібно буде укладати торговельні угоди. До речі, якщо угода з вами надає комусь багато ресурсів, він не захоче на вас нападати, бо ж тоді її буде розірвано — непоганий фактор стримування.

Та є ще карти цілей — накопичити певну кількість ресурсів, кораблів, або втримати центральну планету — Мекатол Рекс. Секретні цілі, що їх має кожен гравець часто містять вказівку заподіяти шкоду іншому гравцеві, як правило — сусіду.

Всі ці нюанси вимагають детальних описів. Крім того врахуйте, що я розказав лише про ключові моменти. Буклет із базовими правилами містить 25 сторінок. Додаткові ще 36. На те щоби розказати їх всі потрібна десь година. Не зважаючи на те, що в перші два ходи гравці можуть зробити небагато — ці ходи тривають по годині, під час наступних — доступних дій більше і вже починаються інтриги.

Інтриги — невід’ємна та важлива частина гри — угоди, договори, союзи. Перед десятим ходом, або коли це дозволить отримати десяте Очко Перемоги, їх буде розірвано. Сусіди почнуть війни, й усі повстануть проти лідера. Той, хто отримає найбільшу перевагу в цій битві — стане новим спільним ворогом. І так далі. Через це гра може викликати образи та нарікання. Через тривалість гри (нагадую — 8, а почасти й 10 годин) зіграти потім в Пандемію чи тим більше жах Аркхема буде складно. Тож варто вирішити чи варто взагалі починати. Це як із великою вагою в важкій атлетиці — приємно розуміти, що можеш вижати 150, та воно не варте зірваної спини. Сутінки Імперії не для слабаків.

July 18, 2018
No comments here yet...
Do you want to add a new comment?